Online İşlemler
Netwifi hakkında merak ettiğiniz bazı başlıklar.

Kablosuz İnternet Yasal Mı?

Netwifi İletişim Hizmetleri Ltd. Şti. Telekominikasyon kurumundan Ulusal internet servis sağlayıcı Lisansı alarak internet pazarındaki yerini almıştır.

Neden Netwifi?

Netwifi Çumra’da müşterilerine daha kaliteli ve ucuz interneti kullandırmak için Kablolu ve Kablosuz İnternet Servis Sağlayıcılığı Hizmeti Sunmaktadır.

Sistem Nasıl Çalışıyor

Fiberoptik kablolar ile ana pop noktasına ulaşan yüksek kapasiteli internet, pop noktası üzerindeki anten yardımı ile radyo sinyaline dönüştürülmektedir. 2.4 GHz ve 5 Ghz frekansından yayın yapan vericinin sinyali yakındaki başka bir verici tarafından replike (replication) edilerek kapsama alanı genişlemektedir.

Netwifi'a Nasıl Abone Olabilirim?

TC uyruklu vatandaşlar için (Şahsen veya vekalet ile başvurması gerekmektedir) TC Kimlik Kartı, Kurumsal bağlantılar için ise ek olarak Vergi Levhası ve İmza Sirküsü talep edilmektedir.

İhtiyacımız Olan Donanım Özellikleri Nelerdir?

5Ghz bandında çalışan herhangi bir mikrotik alıcı cihaz ile sisteme dahil olup abonelik işlemlerinizi yaptırdıktan sonra internetinizi kullanabilirsiniz.

Bu Hizmetten Nasıl Yararlanabilirim?

Netwifi ofisine gelip abonelik adımlarını tamamladıktan sonra teknik servisimiz gerekli kurulumu yapıp sizi bilgilendirecektir.

Yapılan Bu Bağlantı Güvenli Mi?

Kullandığımız üyelik sistemi ile yapılan tüm bağlantıların kayıtlarını tutmaktayız. Ancak yaptığınız veri transferinin şifrelenmeden (No-Encryption) iletildiğini belirtmek isteriz. Yaptığınız bağlantılarda https bağlantıları tercih etmenizi tavsiye ederiz.

Hizmetinizi Yaygınlaştırmayı Düşünüyor Musunuz?

Bu konudaki çalışmalarımız büyük bir hızla devam ediyor. Sizlerden gelecek talepleri değerlendirerek kapsama alanımızı genişletmek başlıca hedefimiz olacaktır.

Kablosuz Ağ Listesinde Hiçbir Ağ Adı Görünmüyor?

Kablosuz ağ listesinde hiçbir ağ adı görünmüyorsa kablosuz ağ adaptörünüz bilgisayar üzerinden kapatılmış, devre dışı bırakılmış veya sürücü yazılımı silinmiş olabilir. Bu üç sebep üzerinde bilgisayarınızda inceleme yaparak sorununuzu düzeltebilirsiniz. Yukarıdaki sorunlardan hiç biri bilgisayarınızda olmadığı halde kablosuz ağ adı görünmüyorsa çevrenizde hiç bir kablosuz ağ yayını yok demektir. Bulunduğunuz konumda daha önce “Netwifi kablosuz internet” ağına bağlanmanıza rağmen şu anda aynı konumda bağlanamıyorsanız lütfen teknik destek hattımızı arayınız.

Başka Bir Adrese Nakil/Taşıma Yapabilir Miyim?

Evet, Netwifi altyapısı olan herhangi bir adrese Nakil/Taşıma yaptırabilirsiniz.

Sormak İstediğim Başka Sorularım Var

Aklınıza takılan tüm sorular ve sorunlarla ilgili olarak bize ulaşabileceğiniz telefon numaraları ve email adresleri için iletişim sayfamızdaki bilgileri kullanabilirsiniz.

Yüksek Hız
Kotasız
Sınırsız

Netwifi Logo
  • info@netwifi.com.tr
  • 0 332 447 74 28